9 Nisan 2020 Perşembe

Aşk sözleri 2020: Sevgiliye, sevilene kısa veya uzun güzel aşk sözleri


KISA AŞK SÖZLERİ

Manası büyük ama kendisi kısa aşk sözleri ile sevdiğinize güzel hislerinizi belirtebilirsiniz. Kısa aşk sözleri, mutlaka paylaşım yapmak isteyeceğiniz etkileyici sözler içerir. İster kısa mesaj SMS atın ister WhatsApp’tan gönderin, isterseniz de sosyal medyadan paylaşın. İşte sizler için hazırladığımız kısa aşk sözleri...
Seni ben canımın içinde sakladım. Kalbimin ta derinliklerinde…
Sen benim gökyüzüne gönderdiğim duamın yeryüzündeki cevabısın.
Sen hep gülümse ki yüreğinin güzelliği gülüşlerinde canlansın…
Ve aşk. Herkesi ona benzetip, Kimseyi onun yerine koyamamaktı.
Sen benim görmek için, bakmaya gerek bile duymadığım ezberimsin.
O kadar güzel gülüyor ki tamam diyorum bu kadar yaşadığım yeter.
Kendimi görebileceğim en güzel ayna bana aşkla bakan gözlerindir.
Ötesi yok bu duanın benim ol. Benimle, aklınla, aşkınla bin yaşa.
Senin bir gülüşün benim için hayat öpücüğü gibi. Seni sürekli gülümsetmeye çalışmam bu yüzdendir.
Unuturum diye uyudum, yine seninle uyandım. Belli ki uyurken de sevdim seni.
Burası gönül demliği yar. Dile dua, çaya dem, yüreğe kıdem. Aşk’a vefalı olan gelsin.
Bir lades tutuşsak, nesine desen, sesine derim. Bilirsin yüzün aklımdadır hep, ben sesini özlerim.
Karşıdan karşıya geçer gibi sev beni; önce bana, sonra bana, sonra yine bana bak.
Gerçek aşk şans oyunları gibi hayali bile mutlu ediyor insanı. Fakat tutturabilene aşk olsun.
Sen gidersen sesin gider, kokun gider, yüzün gider. Ay dolanır pusularda, tenim titrer ve gecem biter.
Seni seviyorum diyenin sevgisinden şüphe et, çünkü aşk sessiz, sevgi dilsizdir…
Aşk insanı hayata bağlar hayat ise insanı aşka bağlar.
Aşkın ilk soluğu mantığın son soluğudur.
Aşkı kalem yazmaz ki kitaplarda bulasın.
Ey aşk! Sen öyle bir kişisin ki, dünya tokları, senin vuslatının açlarıdır.
Seni sevdiğim kadar yaşasaydım; ölümsüzlüğün adını aşk koyardım…
Aklımda olduğun sürenin yarısı kadar yanımda olsan, hiç sorun kalmayacak gibime geliyor.
Asla sevme, seversen ihanet etme; ihanet edeni de asla affetme…
Aşk, ölüme kadar insanda yaşayan tek histir……
Bir kişiyi sevmek kolaydır, vazgeçmek zordur.
Çok sevilmeye değil, hep sevilmeye ihtiyacım var.
Her yüreğin harcı değildir dokunmadan sevmek.
Aşk da önemli olan aynı elleri tutmak değil, bir ömür hiç bırakmamaktır.
Anladım ki aşk; her iki tarafı da mağdur eden, yürekte izinsiz gösteri yapan mutluluk karşıtı bir eylem.
Sana kötü bir haberim var aşkım. Seni dünden daha çok özlemişim...
Bugün günlerden ne? Yoksa sensizlik ertesi mi?
Gözlerimin içindeki ülkemsin. Her sokağın ayrı bir devrim...
Güzelliğin aklımı başımdan alıyor ve sonra bırakıyorum işi gücü.
Kim ne derse desin sen benim duymak istediğim tek şarkısın.
Sen günaydın demeden günüm iyi geçmez benim.
Yağmurları sevmezdim ta ki altında seninle ıslanıncaya kadar.
Aşk bir sonsuzluksa bırak sana bakayım doyasıya.
Güzelliğin aklımı başımdan alıyor ve sonra bırakıyorum işi gücü.
Kim ne derse desin sen benim duymak istediğim tek şarkısın.
Sen günaydın demeden günüm iyi geçmez benim.
Yağmurları sevmezdim ta ki altında seninle ıslanıncaya kadar.
Aşk bir sonsuzluksa bırak sana bakayım doyasıya.
Biz sevdamızı çöpte bulmadık ki çöpe atalım.
Sen gittiğinde seni özleyecek kadar değil, eksik kalacak kadar seviyorum.
Sen aşkın en güzel çiçeğe konmuş halisin. Seni seviyorum gülüm.
Olduğun yerde ne aya gerek var ne de güneşe. Karanlığımı aydınlatanım seni seviyorum.
Yanımda olsan şimdi, nasıl da sevesim var seni.
Aynı şehir ya da dünyanın bir ucu olması fark etmiyor sevgin içim oldukça!
Seni ve sana ait olan her şeyi çok seviyorum sevgilim.
Ben seni koklasam nefesimi vermeye kıyamam.

UZUN AŞK SÖZLERİ

Uzun aşk sözleri, sevdiğine duygularını dolu dolu anlatmak isteyenler için birebirdir. Bu yüzden en güzel, anlamlı uzun aşk sözlerini sizler için hazırladık. Okurken keyif almak isteyeceğiniz uzun aşk sözlerini sevdiğinizle hemen paylaşmak isteyecekseniz. İşte en etkileyici uzun aşk sözleri...
Sizi hayallerinden vazgeçecek kadar seven bir kalp bulduysanız Allah’tan yeni bir ömür isteyin. Çünkü bir ömür yetmez onu sevmeye.
Seni bana veren rabbime şükürler. Yaşanan senli her anıma şükürler. Göz görüp gönlüm severse sevgim için seni gören gözlerime teşekkürler.
Ağzımın tadı yoksa hasta gibiysem, boğazıma düğümleniyorsa lokmalar, buluttan nem kapıyorsam, inan hep güzel gözlerinin hasretindendir.
Aşka uçarsan kanatların yanar. Aşka uçamazsan kanatların neye yarar? Aşka varınca kanadı kim arar? Aşkın açamadığı kapı, kanatlanıp uçamadığı yer mi var? Aşk, kanatlanıp uçmaktır ey yar!
Sen benim en doğru yanlışım. Tövbesi olmayan günahımsın. Uzak duramadığım yasaklım, en açık ettiğim saklımsın. Sen başımdan giden aklım, severek çektiğim ahımsın.
Seni özlemek, üşümek gibidir soğuk bir akşamüstü, yağmurun altında yürümek gibi sırılsıklam, titreye titreye. Sıcak bir yer bulup sığınmak istersin ya hani, öyle ihtiyacım var işte, yüreğine sığınıp, nefesinde ısınmaya.
Kömür karası sevdam var benim, tıpkı gökyüzündeki yıldızlar kadar güzel, bir o kadar da göz alıcı kirli insanlardan uzak tertemiz engin denizlere benzeyen gözlerini hapsettiğim damarlarımdan akıp giden nefesinle kalbime ulaştın, sen benim yaşayamadığım her şeysin sen cansın heyecansın.
Ah sevda bahçemin tutsak çiçeği… Ben seni oraya hapsettim. Seni hapsettim kırık bir aşk şarkısı eşliğinde. Hüzne buladım seni. Deniz meltemlerini okşayan saçlarını hapsettim kalbimin kıvrımlarına. Ordasın artık. Oradasın ve ne kadar olman gerekiyorsa.
Yağmurlu bir günde koşar sana gelirsem ıslak saçlarımı düzelt, başımı omuzuna yasla, ansızın dudaklarımı dudaklarıma değdir. Masum bir çocuk gibi konuşursam anla ki sana muhtacım; ver elini elime yalanda olsa bir kez seni seviyorum de…
Sen benim bakışına hasret kaldığım sesine özlemle bağlandığımsın. Özlemim, hasretim, bakmaya doyamadığımsın. Bahtıma doğanımsın. Olmazsa olmazımsın. Nefretim, öfkem, kinim, sevincim, umudum, düşüm, rüyam, hayalim ama en çok ağlatan, en çok kanatansın… Sen tarifi imkânsızımsın.
Aşk çare midir yalnızlığa? Yoksa tutsak mı eder yüreğine? Ya da uçurur mu kafesindeki çırpınan kuşu, özgür bırakır mı? Aşk nedir sahi? Aşk sevmektir sevginin de doz aşımı yoktur. Korkmayın doya doya sevin sarmalayın sevdiğinizi…
Sen mi yazdın benim alın yazımı, sen mi çizdin benim yalnızlığımı, Söyle bana seni kim değiştirdi, Değiştirdin benim tüm yaşantımı, Akşam olmadan güneş batmadan gel, gel Beni yalnız bırakma, Beni sensiz bırakma….
Bir muammadır AŞK, kiminin vicdanına atılan taş, kiminin fakir gönlüne katılan aş, kiminin de gözünden akıtılan yaştır AŞK.

Kuyruklu yıldızlar vardır dünyaya yetmiş yılda bir gelirler. İnsanlar onu hayatı boyunca belki bir kez görürler. Ben o yıldızı gördüm o da sensin bir tanem...
Benim için bir insanı sevmek onunla yaşlanmayı kabul etmek demektir. Ben seni seviyorum ve bir ömür boyu seninle olmak istiyorum aşkım...
Karanlık gecede önemli değildir yıldızları görmek. Gündüzleri yıldızları görmek marifet aşık olmak önemli değil bir ömür boyu sevebilmektir meziyet.
Uyuyamıyorum geceleri, çerçevede ki fotoğrafın bile alıp götürüyor uzaklara beni. Çok şey var yapabileceğim, bulutlar çıkmasalar yoluma...
Ne sıradan bir sevgiyi yaşayacak kadar basit biriyim. Ne de seni sıradan bir sevgiye malzeme yapacak kadar herhangi biri...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Humeyni’nin baba evi ateşe verildi

  İran devriminin lideri Ayetullah Ruhullah Humeyni'nin Merkezi eyaletine bağlı Humeyn'deki baba evinin ateşe verildiği öne sürüld...